Transparent White Star

Playlist

9 Şubat 2015 Pazartesi

Yorum: Hz. Mevlana



Başlık: Hz. Mevlana (Bir Muhammedi Aşık)
Yazar: Ö. Tuğrul İnançer
Yayınevi: Sufi Kitap
Sayfa: 208

Ben sonunda en sevdiğim yazar üslubunu bulmuş bulunmaktayım: sivri dil. Özellikle siyaset ya da din söz konusu oldu mu böyle lafını esirgemeyen gerçekleri yüzümüze pat diye çarpan yazarları seviyorum. Bu tarz kitapları bir çırpıda bitiriyor, ve çoğu şeyi de unutmuyorum. Etkisi derin oluyor anlayacağınız. Bu kitap da tam da öyle bir kitaptı, zaten yazarın söyleşilerinin toplandığı bir kitap olması neticesiyle yazar sanki benimle sohbet ediyormuş gibi hissettim. Yine aynı sebepten ötürü kitapta çok fazla soru var pek tabi cevabı da. Bazı konularda aklımda sorular oluştuğu oldu fakat hemen peşine bir baktım ki benim aklımdaki soruyu biri sormuş ve yazar da cevabını vermiş. Bu açıdan kitap beni çok tatmin etti. Kitabın hemen her sayfasında bir cümlenin altını çizmişliğim var, her cümlesi çok değerli oldu bu kitabın benim için.

Hz. Mevlana ile ilgili bilgisi derinlemesine olmayan ben bu kitaptan çok etkilendim ve Hz. Mevlana hakkında daha fazla bilgi edinme kararı aldım bu kitaptan sonra. Yazar çoğu insanın aklında olan soruları cevaplamış ama ben okudukça daha da merak ettim, isterim ki yazar bir kitap daha yazsa ama bu sefer içerik daha yoğun, ağır olsa. Tabi bunu beklemek güç, yoluma başka yazarlarla devam edeceğim istemeden de olsa. Önerileriniz varsa duymayı isterim.

Bibliomaniacs Puanı:


Uygun Fiyat Listesi:

DR: 8.40 TL
İdefix: 9 TL
Babil: 9 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder